Translate

środa, 19 grudnia 2012

Jak osiagnąć rzeżbę w 6 tygodni



                                                      Witam wszystkich !!!

Znalazłeś się na moim blogu dlatego że chciałbyś mieć pewnie atletyczne ciało
ładną rzezbę,kaloryferek na brzuchu,duże bicepsy , ładnie prezentującą się klatę
tylko nie wiesz jeszcze jak to osiągnąć szukasz informacji bo nie wiesz jak ćwiczyć by
efekty tego były widoczne.Oczywiście można ćwiczyć różnię na swój sposób
i efekty również będą widoczne jednak po jakim czasie ? , to jest pytanie.

Opowiem ci teraz w skrócie moją historie

Parę miesięcy temu byłem z dziewczyną nad jeziorkiem,spacerowaliśmy po plaży i tylko mijaliśmy  chłopców którzy mieli bardzo ładnie prezentujące się wysportowane ciało co
bardzo zwracało uwagę mojej dziewczyny oraz tez innych jak łatwo można było zauważyć
pomyślałem dość tego biorę się za siebie i swoje ciało , zacząłem więc ćwiczyć i co ?

 po kilku tygodniach zero efektu nic, może troszeczkę lepiej. Więc zacząłem szukać pomocy w internecie i znalazłem,poradniki na temat jak ćwiczyć jaką dietę stosować może i mi to trochę pomogło jednak
dalej nie widziałem oczekiwanych efektów do momentu aż całkiem przypadkiem natrafiłem
na bardzo ciekawą książkę.

Jednak nie za bardzo chciałem ją kupować i tez nie za bardzo lubię czytać
po za tym sceptycznie byłem nastawiony do tego, pomyślałem ze to kolejny poradnik który
mi nic nie pomoże,jednak postanowiłem spróbować.

Gdy już go kupiłem i zacząłem czytać
zrozumiałem jakie wielkie błędy popełniałem w ćwiczeniach, już wtedy dowiedziałem się
dlaczego jest taki mały efekt moich wyczerpujących treningów.Dzięki tej książce dowiedziałem
się jak ćwiczyć efektownie jak się odżywiać i po 2 tygodniach zacząłem widzieć pierwsze efekty
które były niesamowite, a pózniej było tylko lepiej.

Moja dziewczyna nie mogła uwierzyć że to ja
pewnego razu wybrałem się z dziewczyna na basen i to chyba ostatni wypad taki jak na razie bo trochę się pokłóciłem z nią gdyż byłem bardzo obserwowany przez inne kobiety, a moja dziewczyna była bardzo zazdrosna. No ale to tak trochę odbiegłem od tematu ., jednym słowem polecam tobie tą książkę, zrobisz jak uważasz bo oczywiście można się męczyć przez wiele tygodni i nie mieć widocznych efektów albo zainwestować te parę złotych i posiąść naprawdę magiczną wiedzę. Bo przecież wygląd jest tak bardzo ważny.

                                     

                                                A o to i ta książka

http://kulturystyka.zlotemysli.pl/magicznawiedza,1/

Pozdrawiam.                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz